Bied waarde aan uw klant

KLANTKWADRANTEN

Klantcontact gaat over verbinding en het toevoegen van economische en emotionele waarde. Oriëntatie, afweging, aankoop, gebruik, evaluatie. Iedere klantreis is uniek en biedt kansen voor een unieke klantervaring. Wij brengen uw klantreis in kaart met onze KLANTKWADRANTEN en bepalen samen de juiste klantcontactstrategie.

Onze unieke methode biedt uitkomst als u de volgende vragen herkent of stelt:

  • Hoe zorg ik voor aansluiting tussen organisatie(belangen), medewerker en klantverwachting?

  • Hoe train, coach en begeleid ik mensen naar het overtreffen van de klantverwachting?

  • Hoe vergroot ik inzicht en eigenaarschap bij de medewerker tijdens het klantcontact?

  • Hoe kan ik de stap maken van contact naar value center?

Onze trainingen zijn gebaseerd op de zelf ontwikkelde KLANTKWADRANTEN. Deze methode is uniek en onderscheidt vier klantcontactoriëntaties: de specialist, de diplomaat, de jurist en de vertegenwoordiger.

 

Op basis van uw klantreis en klantcontactstrategie maken we een Klantkwadranten-profiel dat past bij de doelstellingen van uw organisatie. Afhankelijk van uw klantomgeving zijn deze klantcontactoriëntaties meer of minder dominant in het profiel.

 

Een uitgebreide analyse brengt vervolgens duidelijk in kaart welke vaardigheden medewerkers beheersen binnen deze klantcontactoriëntaties. Training en coaching is hierdoor volledig af te stemmen op de behoefte van uw klant, medewerker en organisatie.

people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel